Kerkgebouw 'De Open Hof'

Protestantse Gemeente te Drunen heeft een eigen kerkgebouw aan de Vennestraat in Drunen: De Open Hof.  De Open Hof is ontworpen door architect W. Olthoff uit ’s Hertogenbosch en sinds 1980 in gebruik als multifunctioneel kerkgebouw. Naast de kerkzaal (met orgel) beschikt het gebouw over een consistorie, een grote centrale hal, een keuken, toiletruimten en 3 vergader- en ontmoetingsruimtes.

Door de centrale ligging in ons dorp doet ons kerkgebouw elke eerste woensdag van de maand dienst als inzamelpunt voor de Voedselbank. Maar het gebouw is ook een prima locatie gebleken voor wekelijkse koorrepetities, huiswerkbegeleiding, trouwerijen en uitvaarten.

Gebouw(ruimtes) huren?

Wilt u meer weten over de mogelijkheden om gebruik te maken van ons kerkgebouw? Neem contact op met kerkrentmeester Joan Ligtenberg. Hij vertelt u graag meer over de mogelijkheden.

Dagelijks beheer

Of het nu gaat om het openen en sluiten van deuren, het verwarmen van de ruimtes of (kleine) reparatiewerkzaamheden, onze koster zorgt dat geplande activiteiten in de kerk goed en prettig verlopen. Hij is het aanspreekpunt als het gaat om het dagelijks beheer. Heeft u daarover een vraag: Voor contact met de koster tijdens vieringen of activiteiten in de kerk, belt u met T (0416) 37 60 58. Voor contact buiten openingstijden van de kerk, gebruikt u het contactformulier van het meldpunt. Of, uitsluitend in dringende gevallen, dit nummer: T (0416) 377421